CzechTourism
- Akce
Jarní zasedání Czech Convention Bureau přineslo nové výzvy i posílení spolupráce
Společné aktivity v letošním roce, budoucí strategie rozvoje i mezinárodní spolupráce nebo nutnost zajištění udržitelnosti ve spojení s kongresovou turistikou. Taková…
Číst dál » - Názory
Mladí lidé jsou citlivější na klimatickou krizi, má vliv na to, kam a jak cestují
Většina z nich chodí ještě na střední školu, ale už teď ovlivňují budoucnost společnosti včetně pracovního trhu. Generace Z, tedy lidé,…
Číst dál » - Města & regiony ČR
Co se chystá v cestovním ruchu v roce 2024
Aktivní turismus. Hlavní komunikační téma cestovního ruchu Česka pro následující dva roky. Jak při cestování sportovat, relaxovat i odpočívat, ukáže…
Číst dál » - Data & studie
Na cestách využívá hotely v Česku skoro stejně cizinců jako „našinců“
Téměř stejně zahraničních turistů jako hostů z Česka přijelo do tuzemských hotelů loni v listopadu. Vyplývá to z analýzy Institutu turismu založené na…
Číst dál » - Kam jet?
Za Santinim na Vysočinu. Vydejte se po stopách jedinečného architekta, od jehož úmrtí právě uplynulo 300 let
Jednou z oblíbených forem cestování je návštěva míst spojených s významnými osobnostmi. Patří mezi ně architekti, hudebníci, malíři a další…
Číst dál » - Francie
Francouzi objevují české a moravské regiony. I díky gastronomii
Francouzi nejčastěji cestují po Evropě, uskuteční tam 80 % cest. Česko je pro ně velmi zajímavé, loni do tuzemských hotelů,…
Číst dál » - Novinky
Kudy z nudy lze nově zjistit i ve školách. Díky dotykovým panelům
Tipy na cestování, kalendář akcí či tematicky zaměřené speciály portálu Kudy z nudy, který provozuje Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism.…
Číst dál » - Akce
V Kodani ochutnali Česko. A chtějí cestovat víc
Dánští a švédští odborníci na cestovní ruch, nákupčí a klíčoví influenceři. Ti všichni nedávno v Kodani vařili po česku. A…
Číst dál » - Novinky
Češi vědí o udržitelném turismu, cestovatelské zvyklosti však mění postupně
Největší překážkou udržitelného cestování Čechů je časová náročnost (58 %), nedostatečná infrastruktura destinace (57 %), peníze (21 %), vlastní pohodlnost…
Číst dál »